Kundtjänst
Beställningar inkomna före 13:00 skickas samma vardag               
   Din kundvagn är tom...

Vanliga frågor


Hur lång är er leveranstid?
1-3 arbetsdagar


Vad ingår i priset per produkt?
I priset ingår GRAVYR och FRAKT om inget annat anges. Leveranstiden är den samma oavsett om du köper en produkt med gravyr eller ej.


Går det att få ett eget motiv graverat?
Ja! I vår "Motivfixare" går det att välja att skicka in sitt egna motiv till önskade produkter. Klicka på önskad produkt, och välj sen "Jag önskar hellre ett eget motiv" och följ instruktionerna som dyker upp! När vi mottagit ditt motiv kan vi bedöma om det går att gravera eller inte. Tänk på att skicka in en bild som är högupplöst och så skarp som möjligt. Fråga oss om du är osäker!


Går det att lägga till ett extra namn, text, datum eller annat på något av motiven som finns att välja på?
Ja! Ange exakt vad du önskar att lägga till eller ändra på i meddelandefältet vid beställning så redigerar vi motivet efter dina speciella önskemål!


Jag har frågor om en produkt. Hur kontaktar jag er?
Vi försöker skriva alla produktbeskrivningar så utförliga som möjligt. Har du fortfarande frågor om våra produkter kan du skicka ett mail eller ringa oss. Du hittar våra kontaktuppgifter på vår Kundtjänst-sida.


Kommer jag få min beställning i tid?
Vi arbetar ständigt efter våra kunders önskemål om leveranstid och vet hur viktigt det är att leverera i tid till högtiden, presenttillfället osv. Utförligare information om leveranstider och expressleveranser hittar du på våran Villkor-sida.


Vad har ni för betalningsalternativ?

- Klarna Checkout


Hittar du inte din fråga? Kontakta oss så hjälper vi dig!
Det tog 0.0573 sekunder att ladda sidan.